10610

Drążek do sufituMP1023

Drążek do podciągania Magnus MP1023, sprzęt pozytywnie przeszedł test obciążenia o wadze 210 kg. Zestaw zawiera pakiet montażowy.

Produkt jest niedostępny



Drążek do podciągania do sufitu Magnus  MP1023

Wykonywanie pompek to znakomity pomysł na zwiększenie Twojej siły i sprawności fizycznej. Pompki na drążku do podciągania doskonale rozwijają klatkę piersiową, tricepsy oraz najszerszy grzbietu. Różnorodność sposobów wykonywania ćwiczeń oraz planów treningowych daje szeroką gamę możliwości.

Sprzęt pozytywnie przeszedł test obciążenia o wadze 210 kg.

Dane techniczne:

  • Waga: 5,6 kg
  • Profil konstrukcyjny: 30 x 30 mm
  • Szerokość drążka: 115 cm
  • Odległość od sufitu: 34 cm
  • Wymiary podstawy: 60 x 30 cm
  • Kołki montażowe: 8 szt
  • Gumowe uchwyty: 2 szt
  • Montaż: sufit
  • Wytrzymałość: 210 kg

W zestawie:

  • Pakiety montażowe
  • Instrukcja montażu

Ćwiczenia: 

  • Podciąganie nachwytem
  • Podciąganie podchwytem
  • Podciąganie nóg

 

Drążek MP 1023 objęty jest pełną 24 miesięczną gwarancją.

 

Rozwiń opis
Zwiń opis

Podciąganie nachwytem
mięśnie pracujące: czworoboczne, równoległoboczne, obłe mniejsze, obłe większe oraz mięsień najszerszy grzbietu.
Podciąganie podchwytem
mięśnie pracujące: dwugłowe ramienia, czworoboczne, równoległoboczne, obłe mniejsze, obłe większe oraz najszersze grzbietu.
Podciąganie kolan w kierunku klatki piersiowej
mięśnie pracujące: mięśnie proste brzucha, proste ud oraz mięśnie biodrowo-lędźwiowe.
Podciąganie kolan w kierunku klatki piersiowej z rotacją
mięśnie pracujące: mięśnie proste brzucha, skośne brzucha oraz mięśnie biodrowo-lędźwiowe.
Aktywny zwis
mięśnie pracujące: mięśnie najszersze grzbietu oraz mięśnie czworoboczne.

Podciąganie nachwytem
mięśnie pracujące: czworoboczne, równoległoboczne, obłe mniejsze, obłe większe oraz mięsień najszerszy grzbietu.
Podciąganie podchwytem
mięśnie pracujące: dwugłowe ramienia, czworoboczne, równoległoboczne, obłe mniejsze, obłe większe oraz najszersze grzbietu.
Podciąganie kolan w kierunku klatki piersiowej
mięśnie pracujące: mięśnie proste brzucha, proste ud oraz mięśnie biodrowo-lędźwiowe.
Podciąganie kolan w kierunku klatki piersiowej z rotacją
mięśnie pracujące: mięśnie proste brzucha, skośne brzucha oraz mięśnie biodrowo-lędźwiowe.
Aktywny zwis
mięśnie pracujące: mięśnie najszersze grzbietu oraz mięśnie czworoboczne.

Chcesz dowiedzieć się, jak prawidłowo wykonać te i inne ćwiczenia? Koniecznie odwiedź naszego bloga i przeczytaj poradnik: Podciąganie na drążku - 8 ćwiczeń do wykonania w domu

Recenzje nie są weryfikowane pod kątem autetyczności przed publikacją. Mogą zatem pochodzić również od konsumentów, którzy nie kupili/nie używali ocenianych producentów. Więcej informacji w Polityce Prywatności

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Drążek do sufitu MP1023 dodano do koszyka
Ulubione