Często zadawane pytania

Pytania wraz z odpowiedziami w jednym miejscu – niniejsza sekcja powstała z myślą o łatwiejszym i wygodniejszym dostępie przez klientów naszego sklepu do najważniejszych informacji. Zapoznanie się z listą zaoszczędzi Państwa czas na kontakt ze sklepem.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY PRZESYŁKI DO PACZKOMATU?

Nie ma takiej możliwości.

SKĄD WYSYŁANE SĄ ZAMÓWIENIA?

Wszystkie dostępne na stronie Hop-Sport produkty znajdują w magazynach na terenie Polski i z nich rozsyłane są do Klientów.

Jak długo paczka czeka na odbiór w paczkomacie?

Przesyłki oczekują w paczkomacie przez 48h od momentu otrzymania powiadomienia w aplikacji Inpost. Jest możliwość przedłużenia czasu odbioru przesyłki o 12h/24h - te informacje znajdziesz na stronie: https://inpost.pl/pomoc-jak-pr...

Co jeśli paczka odebrana z paczkomatu Inpost dotarła uszkodzona?

Jeżeli paczka jest uszkodzona, wypełnij protokół szkody: https://inpost.pl/protokol

Jak odebrać przesyłkę z paczkomatu Inpost?

W momencie gdy paczka zostanie dostarczona, otrzymasz powiadomienie w aplikacji. Udaj się do paczkomatu, następnie wpisz numer telefonu oraz kod odbioru (6 cyfr). Po chwili otworzy się skrytka z Twoją przesyłką.
Paczkę możesz odebrać również zdalnie - tzn. bez konieczności wpisywania danych na ekranie. Wystarczy otworzyć aplikację Inpost, wybrać opcję “otwórz skrytkę” i poczekać, aż otworzą się drzwiczki z Twoją paczką. Więcej informacji znajdziesz na stronie -https://inpost.pl/pomoc-jak-od...

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Nie realizujemy wysyłek poza granicę naszego kraju. 

CZY MOGĘ WSKAZAĆ KONKRETNY DZIEŃ, W KTÓRYM OCZEKUJĘ DOSTARCZENIA PRZESYŁKI?

Nie oferujemy usługi dostarczenia paczki w konkretny, wybrany przez Państwa dzień.

CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOSTARCZENIA PACZKI W WEEKENDY?

Nie oferujemy usługi dostarczania paczek w weekendy.

CZY KURIER KONTAKTUJE SIĘ PRZED DORĘCZENIEM PACZKI?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową, a kurier skontaktuje się z Państwem przed dostarczeniem przesyłki. Kurier powinien dwukrotnie podjąć próbę skontaktowania się z Państwem i dostarczenia przesyłki. W przypadku problemów z kurierem, prosimy o zgłaszanie reklamacji do firm wysyłkowych.

CO SIĘ DZIEJE W PRZYPADKU, GDY KURIER NIE ZASTANIE NIKOGO POD WSKAZANYM ADRESEM?

Po drugiej nieudanej próbie dostarczenia paczka trafia z powrotem do naszego magazynu, jeśli nadal są Państwo zainteresowani wysyłką - prosimy o kontakt.

GDZIE MOGĘ ŚLEDZIĆ PRZESYŁKĘ?

Po zarejestrowaniu przesyłki przez wybraną przez nas firmę kurierską, otrzymasz od niej automatyczną wiadomość z linkiem śledzącym przesyłkę.

JAKIE SĄ KOSZTY WYSYŁKI?

Koszty wysyłki podane są na stronie każdego z produktów.

Paczka o jakich max. wymiarach może zostać wysłana do paczkomatu Inpost ?

Max. wymiar paczki, która zmieści się do największej skrytki C to: 41 x 38 x 64 cm z wagą 25 kg. 

Jaki jest czas dostawy paczek do paczkomatów Inpost?

Czas dostawy do paczkomatów Inpost wynosi 24-48h.

CZY W PRZYPADKU ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA BĘDĘ INFORMOWANY O WYSYŁCE?

Tak, potwierdzenie wysyłki otrzymają Państwo drogą mailową.

JAKI JEST CZAS WYSYŁKI?

Czas realizacji zamówienia jest zgodny z informacja podaną w ofercie. Kiedy Twoje zamówienie zostanie skompletowane zostaniesz poinformowany o tym mailowo. Termin realizacji dostawy przez firmy kurierskie wynosi do 48 godzin od momentu nadania przesyłki, przy czym z przyczyn losowych może opóźnić się do 3 dni roboczych.

Przesyłki nie są nadawane w soboty, niedziele oraz dni świąteczne. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczypospolitej Polskiej.

W przypadku zakupu produktów różnych producentów/marek, produkty mogą być wysyłane z różnych magazynów, w takim przypadku nie możemy zagwarantować, iż ich dostarczenie przez kurierów odbędzie się w jednym dniu.

GDZIE KURIER DOSTARCZA PRZESYŁKĘ?

Przesyłki są doręczane do klientów pod pierwsze drzwi na wskazany adres dostawy.

Nie otrzymałem instrukcji obsługi, skąd mogę ją pobrać?

W przypadku braku instrukcji prosimy o kontakt mailowy: sklep@hop-sport.com

Gdzie mogę uzyskać szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych produktów?

W celu uzyskania dodatkowych informacji niedostępnych w opisach na stronie sugerujemy kontakt drogą mailową: sklep@hop-sport.com

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ DOKUPIENIA CZĘŚCI DO SPRZĘTU W SKLEPIE?

Części można dokupić w Dziale Serwis, poprzez e-mail: serwis@hop-sport.com lub telefonicznie 12 311 03 30.

Nie otrzymałem gratisu, dlaczego?

W przypadku otrzymania przesyłki bez gratisu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta: drogą mailową sklep@hop-sport.com, lub telefonicznie pod numerem 12 351 03 16 / 12 362 66 22.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZOBACZENIA GDZIEŚ PRODUKTU PRZED ZAKUPEM?

Nie, nie posiadamy sklepu stacjonarnego ani showroomu. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy produkt był sfotografowany oraz opisany w taki sposób, aby można było na tej podstawie podjąć decyzję o zakupie. W przypadku, jeśli zamówiony produkt nie będzie spełniał oczekiwań, można dokonać jego zwrotu.

CZY MOŻNA ZAMÓWIĆ PRODUKT JUŻ “WYPRZEDANY”?

Jeżeli dany produkt został wyprzedany, niestety nie ma możliwości rezerwacji. Istnieje natomiast możliwość powiadomienia mailowego, gdy interesujący Ciebie produkt ponownie pojawi się w sprzedaży.

JAK OTRZYMAĆ POWIADOMIENIE O POWROCIE PRODUKTU DO SPRZEDAŻY?

Oczywiście, istnieje taka możliwość. Wystarczy kliknąć w przycisk z napisem "powiadom mnie o dostępności".

Przycisk znajdziesz na karcie produktu który Cię interesuje. Po kliknięciu wpisz swój adres e-mail na który mamy wysłać powiadomienie.
Kiedy produkt ponownie pojawi się w sprzedaży otrzymasz od nas e-maila.

JAKIE SĄ DANE DO PRZELEWU?

Dane do przelewu - Hegen Distribution Sp. z o.o. ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, Bank Handlowy nr. konta do wpłat: 34103015080000000818788000.

JAKIE FORMY PŁATNOŚCI DOSTĘPNE SĄ W SKLEPIE?

Akceptujemy następujące formy płatności: 

 1. Przelew tradycyjny 

Wykonujesz zwykły przelew ze swojego konta w banku, zamówienie jest wysyłane w ciągu 24h po zaksięgowaniu wpłaty na koncie sklepu (chyba, że oferta stanowi inaczej i termin wysyłki jest inny niż 24 h). Dane do przelewu: Hegen Distribution Sp. z o.o., ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, nr konta: Bank Handlowy  34103015080000000818788000.

 2. Przelew online 

Za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl realizujesz natychmiastowy przelew w bardzo szybki i bezpieczny sposób, jesteś automatycznie przekierowany do swojego banku lub karty płatniczej / kredytowej. Po dokonaniu przelewu transakcja jest potwierdzona przez wybrany system drogą mailową (co następuje zwykle w przeciągu kilku minut), a my wysyłamy zamówienie w ciągu 24h (chyba, że oferta stanowi inaczej i zaznaczony termin wysyłki jest inny niż 24h). Jest to metoda zdecydowanie szybsza od przelewu tradycyjnego.

3. Przelew odroczony PayPo

PayPo to innowacyjna metoda, dzięki której odroczysz płatność za zakupy o 30 dni. Po tym terminie system rozłoży płatność na 4 raty. Nie musisz pamiętać o terminie zapłaty - z odpowiednim wyprzedzeniem dostaniesz przypomnienie za pośrednictwem maila. Nie każdy będzie mógł skorzystać z PayPo – czasami możemy posiadać niewystarczającą ilość informacji, aby ocenić Twoją zdolność do zapłaty po 30 dniach. Ta metoda płatności dotyczy zamówień od 40 do 1000 zł.

4. Credit Agricole Raty

Z tej metody płatności można skorzystać, w momencie gdy przy towarze widnieje oznaczenie CA Raty. Minimalna wysokość zamówienia to 300 zł, natomiast maksymalna 20 000 zł. Samodzielnie dobierzesz ilość rat i ich wysokość, tak by spłata nie była dla Ciebie kłopotliwa. Wypełnij wniosek i wyślij go elektronicznie do banku. Po weryfikacji bank udzieli odpowiedzi czy wniosek został zaakceptowany. 

Czy raty są 0% ?

Tak, raty w naszym sklepie wynoszą 0%.

Jak mogę obliczyć wysokość raty ?

Wysokość rat sprawdzisz w kalkulatorze „Oblicz ratę” - kalkulator umieszczony jest w koszyku zamówień oraz przy każdym produkcie, który może być kupiony na CA Raty (czyli jeśli jego cena wynosi 300 zł lub więcej)

Od jakiej kwoty można zakupić produkt na raty ?

Możliwość zapłaty w ratach obowiązuje od kwoty 300 zł.

Czy jest możliwość zakupu na raty ?

Tak, jest możliwość zakupu na raty. 

Dlaczego czas wysyłki towarów po zakupie na raty się wydłuża? Dlaczego produkt zakupiony przeze mnie na raty jest już niedostępny?

Wszystkie dostępne na naszej stronie przedmioty znajdują się w naszych magazynach. Nie rezerwujemy produktów. Natychmiast po otrzymaniu pozytywnej decyzji z banku (o przyznaniu płatności w ratach) realizujemy wysyłkę z jednego z naszych magazynów.

Czy korzystanie z PayPo jest darmowe?

Odroczenie płatności o 30 dni jest darmowe. Klient po tym czasie zapłaci tyle, ile wynosiła wartość jego zakupów.

Jak założyć konto w PayPo?

Konto zostanie założone automatycznie podczas pierwszej transakcji wykonanej metodą PayPo w sklepie internetowym.

Ile muszę mieć lat, aby korzystać z PayPo?

W celu skorzystania z metody PayPo, należy mieć ukończone 18 lat.

W jaki sposób mogę zapłacić wymaganą kwotę jeśli wybrałem płatność metodą PayPo?

Płatność możesz uregulować zwykłym przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub za pomocą szybkich płatności online.

W jaki sposób mogę skontaktować się z PayPo.pl?

Z PayPo.pl możesz skontaktować się telefonicznie lub mailowo poprzez poniższe dane:

+48 22 333 74 60 info@paypo.pl GTR Finance Sp. z o.o.  ul. Józefa i Jana Rostafińskich 4  02-593 Warszawa 

Chcę zapłacić za zakupy w sklepie metodą PayPo. Co muszę po kolei zrobić?

Po wybraniu metody płatności PayPo nastąpi przekierowanie do systemu transakcyjnego składającego się z trzech etapów. W pierwszym kroku należy wypełnić formularz transakcji. W drugim etapie - kod potwierdzający (wysyłany w formie SMS na podany numer telefonu - jest to niezbędny warunek do potwierdzenia transakcji). Trzeci etap to oczekiwanie na decyzję - trwa zazwyczaj kilka sekund.

W przypadku pozytywnej decyzji otrzymają Państwo mailem potwierdzenie transakcji oraz podsumowanie. Dodatkowo wysłany zostanie SMS z tymczasowym hasłem do Panelu Klienta.
W przypadku negatywnej decyzji, otrzymają Państwo informację o powodzie odrzucenia. Mają Państwo prawo do odwołania się od tej decyzji do Działu Analizy ryzyka finansowego Paypo.

Co to jest PayPo i na czym polega?

PayPo to innowacyjna forma płatności, polegająca na odroczeniu zapłaty za zakupy dla konsumenta o 30 dni, bez dodatkowych kosztów. 30 dni to również czas, w którym Klient może podjąć decyzję o rozłożeniu płatności na 4 wygodne raty, bez dodatkowych weryfikacji.

Metoda PayPo jest całkowicie bezpieczna, ponieważ jako jedyna forma płatności umożliwia otrzymanie i sprawdzenie towaru jeszcze przed dokonaniem zapłaty. Dodatkowo, jeśli z jakiegoś powodu nie otrzymasz zamówionego towaru, nie musisz nic płacić.

Wybrałem płatność metodą PayPo. Co się stanie jeśli nie zapłacę za zamówienie w ciągu 30 dni?

Po 30-stym dniu kwota zamówienia zostanie rozłożona na 4 raty. Klient w każdym momencie może dokonać spłaty wymagalnej raty bądź spłaty całości zamówienia.

Co mam zrobić jeśli po zakupie towaru metodą PayPo w czasie 30 dni zmienię numer telefonu?

W przypadku zmiany numeru telefonu należy skontaktować się z PayPo.pl. Edycja numeru telefonu jest także możliwa w Panelu Klienta PayPo, w zakładce „Moje dane”.

Jak dokonać korekty w zamówieniu, np gdy podałem zły adres e-mail?

W przypadku potrzeby zmian danych prosimy o kontakt mailowy: sklep@hop-sport.com.

Nie mogę się dodzwonić, dlaczego?

Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00-16:00, pod nr tel: 12 351 03 16 / 12 362 66 22. Prosimy o kontakt w podanych godzinach. Wszyscy konsultanci mogą być zajęci, w przypadku długiego braku kontaktu telefonicznego ze strony sklepu polecamy kontakt mailowy (adres sklep@hop-sport.com) lub poprzez czat na stronie sklepu (w prawym dolnym rogu).

Czy muszę być zarejestrowany/a, aby dokonać zamówienia?

W naszym sklepie nie ma możliwości rejestracji konta. Zakupów można dokonać bez rejestracji.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupy?

Do wszystkich zamówień dołączamy fakturę. Jeśli zdecydują się Państwo na zakup na firmę, w koszyku proszę wybrać formularz dla firm i następnie uzupełnić dane firmy.

​Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, zamówienia mogą Państwo składać przez Biuro Obsługi Klienta po nr tel. 12 351 03 16 / 12 362 66 22, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-16:00.

JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA ZWROT PIENIĘDZY?

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia Państwu towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 

Niemniej możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Należność zwracana jest zgodnie z formą metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Mogą również Państwo w oświadczeniu od odstąpienia od umowy, wskazać inną formę zwrotu lub inny numer konta bankowego, na który chcieliby Państwo otrzymać zwrot należności (jeśli po upływie 14 dni pieniądze nie zostaną nadal przelane na konto, prosimy o kontakt drogą mailową: sklep@hop-sport.com 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 150 PLN. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

JAK ODSTĄPIĆ OD UMOWY?

Szczegółowe informacje odnośnie odstąpienia, procedury zwrotu należności oraz wyjątków od prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość znajdują się zakładce „Odstąpienie od umowy”

Czy mogę dokonać wymiany zamówionego produktu?

Nie dokonujemy wymian, ale mogą Państwo zwrócić towar bez podania przyczyny do 30 dni. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas ( Andax sp. z o.o. dawniej Centrum Dystrybucji Hurtowej Andax Adam Bębenek, ul. Sportowa 3a, 32-080 Zabierzów, sklep@hop-sport.com, Telefon: 12 351 03 16 / 12 362 66 22) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej https://www.hop-sport.pl/static/files/Formularz_zwrotu.pdf. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

CZY DO FORMULARZA REKLAMACYJNEGO MUSZĘ DOŁĄCZYĆ ZDJĘCIE?

Dołączenie zdjęcia nie jest obowiązkowe, jednak znacznie ułatwi i przyśpieszy proces reklamacyjny. Niejednokrotnie zdarza się, że awarie, uszkodzenia czy też reklamacje możemy szybciej rozwiązać widząc podstawy jej złożenia.


JAK ZGŁOSIĆ REKLAMACJĘ?

1. Reklamacje zgłaszamy poprzez: stronę: https://www.hop-sport.pl/serwis/  (zalecane) poprzez formularz reklamacyjny Hegenu lub mailowo na sklep@hop-sport.com pisemnie na adres: Spółdzielcza 21 72-009 Police
2. Po zgłoszeniu reklamacji prosimy oczekiwać na kontakt ze strony pracownika serwisu, który poinstruuje o dalszych czynnościach. W razie potrzeby możliwy jest kontakt z serwisem pod numerem telefonu 12 311 03 30. Serwis pracuje pon-pt: 08:00-16:00.
3. Po dokonaniu zgłoszenia poprzez stronę internetową zostanie nadany indywidualny numer reklamacji.
4. Prosimy o nie nadawanie przesyłek bez wcześniejszego ustalenia procedury reklamacyjnej z serwisem .
5. Przesyłki są odbierane od Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej (jeśli są objęte taką gwarancją). Reklamacji i gwarancji nie podlegają przedmioty sprawne, dlatego prośba, by upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu oczekiwania klientów wykraczające poza opis przedmiotu - funkcje i parametry, które nie były zawarte w opisie produktu 

Szczegółowe informacje na temat gwarancji i serwisu towarów znajdują się w linku: https://www.hop-sport.pl/info/pomoc/gwarancja-i-serwis/

„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

NA JAKI ADRES WYSYŁAĆ ZWROTY?

Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w sprawie zwrotu mailowo: sklep@hop-sport.com lub telefonicznie 12 351 03 16 / 12 362 66 22 od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00, a następnie wysłanie zwrotów na adres:

Serwis Hegen Europe, 
ul. Spółdzielcza 21
72-009 Police

Ulubione