Świętuj z nami !!! 19% rabatu na 19 urodziny Hop-Sport Sprawdź i kup
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
52465

Ławka treningowa HS-020 z modlitewnikiem

588,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Ławka HS-020 z modlitewnikiem marki Hop-Sport to sprzęt zaprojektowany z myślą o domowych siłowniach. Zapewnia maksymalny komfort użytkowania oraz wspaniałe rezultaty treningów. Urządzenie umożliwia ćwiczenie wielu partii mięśni, dzięki czemu budowanie masy odbywa się równomiernie i kompleksowo.

None

Wytrzymała konstrukcja

Ławka treningowa HS-020 wyróżnia się mocną i stabilną konstrukcją. Wszystkie elementy budowy ławki są niezwykle wytrzymałe - Hop-Sport daje gwarancję, że sprzęt będzie służył przez długie lata. Oparcie i siedzisko ławki zostały wykonane z kilku warstw: deski, grubej i miękkiej pianki oraz wytrzymałego obicia z efektem naturalnej skóry. Wzmocnione stalowe profile oraz grube blachy łączące poszczególne elementy ławki zapewniają wytrzymałość sprzętu, a także bezpieczeństwo w trakcie treningu. Profile pomalowano proszkowo na satynowy czarny kolor. Obicia wykonane zostały z wysokiej jakości tworzywa przypominającego naturalną skórę, wypełnione są grubą pianką poliuretanową – materiały te doskonale sprawdzają się podczas długich i intensywnych ćwiczeń. 

None

Gąbki ochronne

Blokady kolan i stóp oraz rozpiętki zostały osłonięte grubą i wytrzymałą gąbką ochronną. Jest to doskonała ochrona wrażliwych miejsc w trakcie ćwiczeń siłowych. Gąbka ma strukturę porowatą, jest szybkoschnąca i zapewnia stabilność i komfort w trakcie treningu. 

None

Uchwyty do rozpiętek

Elementem ławki HS-020 jest specjalny mechanizm tzw. butterfly czyli obrotowe uchwyty z obu stron ławek. Rozstaw uchwytów regulowany jest w 3 stopniach. Uchwyty te służą do ćwiczeń rozpiętek jednego z najskuteczniejszych ćwiczeń mięśni klatki piersiowej. 

None

Prasa do nóg

Ławka treningowa HS-020 wyposażona jest w prasę do nóg. Prasa umożliwia izolowany trening mięśni nóg - największych mięśni ludzkiego ciała! Zaniedbywanie tej partii mięśni w treningu siłowym to częsty błąd, dzięki prasie łatwiej się zmotywować do takich ćwiczeń. Dzięki możliwości regulacji gąbek, łatwo dostosujesz prasę do swoich potrzeb.

None

Regulowane stojaki pod sztangę

Regulacja wysokości stojaków pozwala na dopasowanie ławki treningowej do indywidualnych potrzeb. Regulacja wysokości stojaków jest możliwa co 5 cm.

None

Regulowany modlitewnik

Modlitewnik wykorzystywany jest przede wszystkim do ćwiczenia mięśni ramion w pozycji izolowanej. Lekko pochylona pozycja przyjmowana na modlitewniku pozwala odciążyć plecy, a podparcie ramion sprzyja wykonywaniu ruchów w pełnym zakresie. Modlitewnik w modelu HS-020 został wyposażony w regulację wysokości  w zakresie … .

None

Regulacja ławki

Atutem tego modelu jest możliwość regulacji kąta nachylenia oparcia. Regulacja oparcia jest 4-stopniowa - istnieje możliwość rozłożenia “na płasko”. Wyciskanie sztangi na ławce angażuje dolne mięśnie klatki piersiowej, w tym mięsień piersiowy większy oraz mięsień trójgłowy ramienia i naramienny przedni. Taka regulacja pozwala na dostosowanie ławki do indywidualnych potrzeb, zapewnia stabilizację i bezpieczeństwo podczas ćwiczeń z dużym obciążeniem. 

None

Blokada sztangi i osłony na stojakach

Ławka HS-020 charakteryzuje się dbałością o wszystkie szczegóły. Stojaki wyposażone są w gumowe zakończenia, które amortyzują i wyciszają hałas oraz w blokadę sztangi, co zwiększa bezpieczeństwo w trakcie treningu zapobiegające zsunięciu się sztangi.

Dane techniczne:

  • Producent: Hop Sport
  • Okres gwarancji: 24 miesiące
  • Przeznaczenie: do użytku domowego, do samodzielnego montażu
  • Instrukcja w j. polskim: tak
  • Wymiary kartonu: 115 x 47 x 19 cm
  • Waga brutto: 20 kg
  • Maksymalna waga użytkownika: 120 kg
  • Maksymalne wymiary po rozłozeniu /dł.x szer x wys/: 173 x 138 x 125 cm
  • Regulowana wysokość stojaków: 3 poziomy od 101 - 116 cm
  • Rozstaw stojaków (wewn-zewn): 59 - 66 cm
  • Regulowany modlitewnik: 3 poziomy od 86 - 94 cm
  • Wysokośc siedziska: 53 cm
  • Regulowane oparcie: 3 poziomy
  • Regulowana blokada i dźwignia do nóg: 3 poziomy co 4 cm
  • Regulowane rozpietki: 3 poziomy co 4 cm 
  • Rozstaw rozpiętek: 121 - 136 cm
  • Grubość tapicerki: 5 cm
  • Wymiary oparcia: 80 x 26 cm
  • Wymiary siedziska: 29 x 26 cm
  • Wymiary modlitewnika: 46 x 26 cm
  • Wysokość siedziska od podłoża: 52 cm;
  • Profil ramy głównej: 30 x 30 mm
  • Profil stojaków: 40 x 40 mm
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Przykładowe ćwiczenia: 

Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce - Ćwiczenie to angażuje: mięsień piersiowy większy, piersiowy mniejszy, mięsień trójgłowy ramienia, przednią część mięśnia naramiennego i mięsień zębaty przedni.

Rozpiętki z hantlami na ławce prostej - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień piersiowy większy. Dzięki zastosowaniu w  ruchu dłuższej dźwigni, ćwiczenie to mocno rozciąga mięsień, co wpływa na tzw. otwarcie klatki piersiowej, czyli poprawia pionową postawę ciała.

Wiosłowanie hantlem w klęku podpartym na ławce prostej (mięśnie grzbietu) - Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy, mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny, mięsień czworoboczny. Poza tym mięsień dwugłowy ramienia, ramienno promieniowy oraz mięśnie skośne brzucha.

Wyprost nóg w siadzie - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień czworogłowy  uda. Jest to ćwiczenie również izolowane. Ławka wyposażona jest w trzpień, dzięki  któremu możemy nakładać na niego obciążenie dostosowane do naszych potrzeb. 

Wyprost jednonóż w siadzie - Ćwiczenie to jest modyfikacją ćwiczenia wyżej. W tej wariancji wykonujemy najpierw pracę jedną nogą, aby po kilku powtórzeniach zmienić kończynę. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy popracować nad dysproporcją sił pomiędzy obiema nogami.

Uginanie przedramion ze sztangą - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień  dwugłowy ramienia oraz mięsień ramienny. Dzięki modlitewnikowi jesteśmy w stanie  wyizolować mięsień, tzn. możemy w tym ćwiczeniu skupić się na mocniejszym  zaangażowaniu go do pracy.

Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej nachwytem - W tym ćwiczeniu główną pracę będzie wykonywać nam mięsień najszerszy grzbietu, mięsień czworoboczny oraz równoległoboczny

Przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki piersiowej podchwytem - Ćwiczenie to angażuje do pracy: mięsień najszerszy grzbietu, czworoboczny, równoległoboczny i mięsień dwugłowy ramienia

Wyprosty przedramion na wyciągu siedząc - Wykonując to ćwiczenie angażujemy do pracy głównie mięsień trójgłowy ramienia oraz w mniejszym stopniu mięśnie przedramienia.

Face pull na wyciągu- w pozycji stojącej - Ćwiczenie to bardzo angażuje nam do pracy plecy i barki a mianowicie: mięsień naramienny (głównie jego tylny i środkowy akton), mięsień czworoboczny oraz obły mniejszy

Gratisy

Rękawiczki neoprenowe pomagają uniknąć odcisków i odparzeń podczas treningu. Rozmiar uniwersalny - pasują zarówno na męską, jak i na kobiecą rękę.

Recenzje (4)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione