Gwarancja i Reklamacja
Postępowanie reklamacyjne / gwarancyjne
Reklamacji i gwarancji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta.
Reklamacji i gwarancji nie podlegają przedmioty sprawne, dlatego prośba, by upewnić się przed odesłaniem, czy problem na pewno tkwi w produkcie, czy w niewłaściwym użytkowaniu, lub jeżeli oczekiwania klientów wykraczają poza opis przedmiotu - funkcje i parametry, które nie były zawarte w opisie produktu.
Towar należy odesłać na adres: Serwis Hegen Europe, ul. Spółdzielcza 21, 72-009 Police
„Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/“