49705

Stepper skrętny HS-035S Joy niebieski

325,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (2)

Opis

Stepper skrętny HS-035S marki Hop-Sport w kolorze niebieskim pomoże Ci utrzymać formę. Jest to skuteczne narzędzie do treningu w domu, które pomoże Ci wykonać trening aerobowy, ujędrnić pośladki, wzmocnić mięśnie nóg oraz wyszczuplić ramiona. W trakcie ćwiczeń stopy poruszają się w dwóch płaszczyznach: góra - dół oraz na zewnątrz - do środka. Trening na tym stepperze przypomina jazdę na rolkach lub nartach - intensywnie pracują wszystkie mięśnie. 

Stepper jest łatwy w obsłudze - możesz regulować wysokość pedałów, a na wyświetlaczu sprawdzać najważniejsze parametry treningu. Do steppera dzięki dołączone są dwie elastycznym linki (ekspandery) - dzięki nim zaangażujesz do pracy także górne partie ciała. Ćwiczenia na stepperze polecane są osobom, które chce poprawić kondycję i spalić nadmiar kilogramów. Ćwiczenia na stepperze można wykonywać niezależnie od wieku i poziomu zaawansowania.

stepper hs-035s Joy wyposażony w prosty w obsłudze komputer treningowy

Licznik treningowy

Posiada następujące funkcje:

  • TIME: wyświetla obecny czas ćwiczeń: 0:00 do 99:00
  • COUNT: wyświetla ilość kroków
  • STRIDES / MIN: oblicza średnią liczbę kroków na minutę
  • CAL: oblicza spalone kalorie (w kcal)
  • SCAN: automatycznie co 4 sekundy przełącza wyświetlane wartości na ekranie, w kolejności: time, cal, strides/min.
stepper HS-035s joy hop-sport wyposażony w regulację wysokości kroku

Regulacja wysokości pedałów

Dzięki możliwości regulowania wysokości pedałów możesz dopasować sprzęt do swoich potrzeb, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort treningu. Wystarczy, że użyjesz pokrętła umieszczonego na samym dole, z przodu steppera i ustawisz poziom odpowiednio do swoich preferencji.

platformy steppera HS-035s Joy hop-sport maja antypoślizgowa powierzchnię

Antypoślizgowe pedały

Trenując na stepperze HS-35s Joy nie musisz się martwić o to, że Twoje stopy będą przesuwać się podczas ćwiczeń. Antypoślizgowa powierzchnia zapewni im odpowiednią przyczepność.

na stepperze HS-035S Joy Hop-Sport dzięki ekspanderom można ćwiczyć górne partie mięśni

Ekspandery do treningu ramion

W zestawie ze stepperem HS-35s Joy otrzymujesz dwa ekspandery, dzięki którym możesz poszerzyć zakres swoich ćwiczeń. Ekspandery pomogą Ci wzmocnić i wymodelować mięśnie ramion, klatki piersiowej oraz pleców.

dane techniczne steppera Joy niebieskiego

Dane techniczne

  • Model: HS-35s Joy
  • Instrukcja: w języku polskim
  • Przeznaczenie: do użytku domowego
  • Maksymalna waga użytkownika: 100 kg
  • Wymiar kartonu: 42 x 31 x 53 cm
  • Wymiary sprzętu: długość 44 cm/ szer. 53 cm/ wys. 34 cm
  • Waga sprzętu: 11 kg (z opakowaniem), 9 kg (bez opakowania)
  • Komputerek treningowy: monitoruje czas, kalorie, całk. liczba kroków, kroki na min., funkcja SCAN
  • Zasilanie komputera: bateria AAA/LR03
  • Wymiary pedałów: 33,5 x 14 cm
  • Regulacja wys. pedałów
  • Odległość wewnętrzna między stopkami: 7cm (gdy są do siebie równolegle)
  • Długość ekspanderów: 88 cm (bez rozciągania), możliwość rozciągnięcia do ok 180 cm.
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport

Uginanie przedramion z ekspanderami

mięśnie pracujące: mięsień dwugłowy ramienia oraz mięsień ramienno-promieniowy.

Wyciskanie ekspanderów nad głowę stojąc

mięśnie pracujące: grupa mięśni naramiennych. 

Odwodzenie ramion do boku

mięśnie pracujące: mięsień naramienny, mięsień piersiowy, mięsień czworoboczny.

Unoszenie ramion w przód

mięśnie pracujące: mięsień naramienny przedni, mięsień piersiowy.

Wiosłowanie

mięśnie pracujące: mięsień najszerszy grzbietu, mięsień naramienny tylny, mięsień czworoboczny oraz mięsień dwugłowy ramienia.

Pompki w oparciu o stepper

mięśnie pracujące: mięsień piersiowy większy, mięsień piersiowy mniejszy, mięsień trójgłowy ramienia oraz mięsień naramienny przedni.

Plank na dłoniach w oparciu o stepper

mięśnie pracujące: mięśnie proste brzucha, mięśnie skośne brzucha, mięśnie core, mięśnie grzbietu oraz mięśnie pośladkowe.

Plank na jednej ręce w oparciu o stepper

mięśnie pracujące: mięśnie proste brzucha, mięśnie skośne brzucha, mięśnie core, mięśnie grzbietu oraz mięśnie pośladkowe.

Wypad w bok z nogą na stepperze

mięśnie pracujące: mięsień czworogłowy uda, grupa mięśni kulszowo-goleniowych oraz mięśnie pośladkowe.

 

Gratisy

Ekspandery - linki oporowe do ćwiczeń

Recenzje (8)

Recenzje nie są weryfikowane pod kątem autetyczności przed publikacją. Mogą zatem pochodzić również od konsumentów, którzy nie kupili/nie używali ocenianych producentów. Więcej informacji w Polityce Prywatności

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione