Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
47479

Zestaw obciążeń kompozytowych Premium 45kg

498,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (3)

Opis

Zestaw obciążeń Premium 45 kg marki Hop-Sport składa się z wysokiej jakości talerzy i gryfow - prostych i łamanego. Sprzęt umożliwia ogólnorozwojowy trening siłowy, a przy tym jest są wygodny i bezpieczny. Talerze zostały powleczone warstwą tworzywa sztucznego, co chroni podłogę w miejscu ćwiczeń. 

None

Zawartość zestawu

  • obciążenie kompozytowe 5kg - 2 sztuki
  • obciążenie kompozytowe 2,5kg - 4 sztuki
  • obciążenie kompozytowe 1,25kg - 6 sztuk
  • gryf prosty 167 cm  - 1 sztuka
  • gryf lekko łamany 120 cm  - 1 sztuka
  • gryfy krótkie 45 cm - 2 sztuki
None

Budowa obciążenia

Dzięki zdobytemu przez lata doświadczeniu marka Hop-Sport  wprowadziła obciążenia wykonane w nowoczesnej technologii.

  • Obciążenia Hop-Sport wykonane są z masy bitumicznej pokrytej  warstwą tworzywa sztucznego, co gwarantuje ochronę posadzki, paneli, kafelków w razie upuszczenia.
  • Strukturalna powierzchnia zewnętrzna jest mniej podatna na zarysowania niż w przypadku gładkich obciążeń
  • Nasze obciążenia dzięki umieszczonym wewnątrz profilach wzmacniających są trwalsze i bardziej odporne na pęknięcia czy inne uszkodzenia.
  • Obciążenia Hop-Sport charakteryzują się nie tylko solidnym wykonaniem, ale również estetycznym wyglądem i maksymalnym stopniem funkcjonalności.
None

Parametry obciążeń

  • Obciążenia kompozytowe
  • Waga obciążeń w zestawie: 27,5 kg
  • Nowoczesny design
  • Średnica otworu: 31 mm
  • Pasują do wszystkich gryfów o średnicy 30 mm
  • Kolor: czarny
  • Talerze powlekane są grubą, strukturalną warstwą tworzywa sztucznego, przez co są bardziej odporne na zarysowania
  • Trwałość obciążeń gwarantują profile wzmacniające
  • Nadają się zarówno do użytku profesjonalnego jak i w domowej siłowni
  • Logo Hop-Sport oraz waga wytłoczone na obciążeniach
None

Wymiary obciążeń

  • 5kg - średnica 26cm, grubość 50mm, średnica otworu 31mm
  • 2,5kg - średnica 21cm, grubość 40mm, średnica otworu 31mm
  • 1,25kg - średnica 16,5cm, grubość 30mm, średnica otworu 31mm
None

Parametry gryfów

  • gryf prosty - używany przede wszystkim do wyciskania na klatkę piersiową, do martwego ciągu, zrzutów i podrzutów;
  • gryf łamany - służący głównie do kształtowania, rozbudowy bicepsów i tricepsów;
  • dwa krótkie proste gryfy do hantli - o szerokim zastosowaniu m.in. do ćwiczeń na biceps, triceps, przedramię, barki, plecy i klatkę piersiową.

Wszystkie nasze gryfy długie to pełne odlewy wykonane z wysokiej jakości stali chromowanej. Mają ryflowane skośnie części chwytne, dzięki czemu podnoszą komfort ćwiczeń, a precyzyjne zaciski na obciążenia gwarantują bezpieczny trening.

None

Gryf prosty 167 cm

  • Długość całkowita 167 cm
  • Średnica gryfu 30 mm
  • Długość części chwytnej 2 x 25 cm
  • Długość gwintu 2 x 31 cm
  • Długość między blokami 102 cm
  • Maksymalne obciążenie: 150 kg
None

Gryf łamany 120 cm

  • Długość całkowita: 120 cm
  • Długość części chwytnej: 2 x 22 cm
  • Długość gwintu: 2 x 19 cm
  • Długość między blokami: 80 cm
  • Średnica gryfu: 30 mm
  • Maksymalne obciążenie: 150 kg
None

Gryf do hantli 45 cm

Gryf do hantli wykonany jest ze stalowej rurki, powlekanej wysokiej jakości tworzywem sztucznym. Ergonomiczna, dobrze wyprofilowana, antypoślizgowa część chwytna sprawia, ze gryf dobrze leży w dłoni.

  • Długość całkowita: 45 cm
  • Średnica gryfu: 30 mm
  • Długość części chwytnej: 12 cm
  • Długość gwintu: 2 x 16 cm
  • Ilość sztuk w zestawie: 2
  • 4 zaciski gwintowane, gwarantujące precyzyjny docisk ciężarów.
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Przysiad ze sztangą na plecach
pracujące mięśnie: mięśnie czworogłowe ud, mięśnie dwugłowe ud oraz mięśnie pośladkowe.
Martwy ciąg na prostych nogach
pracujące mięśnie: mięśnie  dwugłowe ud, mięśnie półścięgniste, mięśnie półbłoniaste, mięśnie grzbietu oraz mięśnie pośladkowe.  
Wiosłowanie nachwytem w opadzie tułowia
pracujące mięśnie: mięśnie najszersze grzbietu, mięśnie naramienne tylne, mięśnie czworoboczne oraz mięśnie dwugłowe ramienia.
Wyciskanie sztangi na ławce prostej
pracujące mięśnie: mięśnie piersiowe większe – część obojczykowa, mięśnie trójgłowe ramienia, mięśnie naramienne przednie oraz mięśnie zębate przednie.
Hip – thrust  w oparciu o ławkę/step
pracujące mięśnie: mięśnie pośladkowe, mięśnie dwugłowe ud oraz mięśnie czworogłowe ud.

 

Recenzje (3)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione