Świętuj z nami !!! 19% rabatu na 19 urodziny Hop-Sport Sprawdź i kup
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
52563

Gryf olimpijski lekko łamany120 cm (50 mm)z tuleją obrotową

378,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Gryf olimpijski lekko łamany marki Hop-Sport to doskonały wybór dla wszystkich, którym zależy przede wszystkim na treningu tricepsów. Gryf ten doskonale sprawdzi się jako podstawa przy francuskim wyciskaniu sztangi. Gryfy olimpijskie o średnicy 50 mm są bardzo wytrzymałe, a ruchoma tuleja gwarantuje komfort użytkowania. Grawer i sygnet z logo marki Hop-Sport sprawiają, że sprzęt prezentuje się profesjonalnie i elegancko. 

Stalowy i ryflowany gryf

Gryf olimpijski marki Hop-Sport został wykonany z najwyższej jakości chromowanej stali. Część chwytna gryfu jest ryflowana - posiada specjalne nacięcia krzyżowe. Dzięki temu chwyt w trakcie podnoszenia ciężarów będzie pewny, a twój trening bezpieczny. Gryfy oznaczone zostały sygnetem i grawerem z logo Hop-Sport po wewnętrznej stronie.

Tuleje obrotowe w gryfie

W gryfach olimpijskich marki Hop-Sport zastosowano tuleje ślizgowe, które charakteryzują się trwałością i efektywnością zastosowania. Każdy gryf posiada po 2 łożyska igiełkowe (o dużej sztywności i nośności), które pozwalają na swobodne i płynne obracanie się części na obciążenie. Taka konstrukcja gryfu przekłada się na wytrzymałość łożyska i gryfu. Do gryfu dołączone są dwa zaciski sprężynowe, dzięki którym obciążenie jest stabilne w czasie wykonywania ćwiczeń. Zaciski nie rysują talerzy.

Dane techniczne:

  • Producent: Hop-Sport
  • Długość całkowita: 120 cm
  • Grubość części na obciążenia: 50 mm
  • Grubość chwytu: 30 mm
  • Średnica bloku: 75mm
  • Grubość bloku: 18 mm
  • Długość części na obciążenia: 2 x 17 cm
  • Długość pomiędzy blokami: 82,5 cm
  • Długość ryflowania: 2 x 20 cm
  • Maksymalne obciążenie 320 kg
  • Waga z zaciskami: ok. 10 kg

Przykładowe ćwiczenia z gryfem łamanym

  1. uginanie przedramion 
  2. prostowanie przedramion zza głowy “uginanie francuskie” leżąc/siedząc/stojąc
  3. przyciąganie sztangi do mostka stojąc

 

Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Unoszenie gryfu łamanego przed siebie stojąc
pracujące mięśnie: mięśnie ramion – przedni akton mięśni naramiennych.
Wiosłowanie nachwytem gryfem łamanym w oparciu przodem o ławkę
pracujące mięśnie: mięśnie najszersze grzbietu, mięśnie naramienne tylne, mięśnie czworoboczne oraz mięśnie  dwugłowe ramienia.
Uginanie przedramion z gryfem łamanym w oparciu przodem o ławkę
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia oraz mięśnie ramienne.
Uginanie przedramion nachwytem z gryfem łamanym
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia oraz mięśnie ramienne.
Wyciskanie gryfu łamanego wąsko na ławce płaskiej
pracujące mięśnie: mięśnie trójgłowe ramienia, mięśnie  naramienne oraz mięśnie  piersiowe większe.

 

Recenzje (1)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione