Śnieg i promocje spadają z nieba na Mikołajki! -15% na wybrane produkty Sprawdź
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
52591

Gryf olimpijski prosty 220 cm (50 mm)z tuleją obrotową

728,00 zł
Wysyłka od 70,00 zł / szt.
  • Przedpłata - 70,00 zł / szt.
  • Pobranie - 100,00 zł / szt.
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Prosty gryf olimpijski o długości 220 cm marki Hop-Sport z zaciskami sprężynowymi to sprzęt najwyższej jakości. Posiada ryflowaną część chwytną o specjalnych nacięciach krzyżowych, co zapewnia pewny chwyt rękoma podczas ćwiczeń. Zaciski sprężynowe dociskają talerze, ale ich nie rysują. Gryf został wykonany bardzo solidnie z najwyższej jakości materiałów. Gryfy olimpijskie o średnicy 50 mm są bardzo wytrzymałe, a ruchoma tuleja gwarantuje komfort użytkowania. Grawer i sygnet z logo marki Hop-Sport sprawiają, że sprzęt prezentuje się profesjonalnie i elegancko. 

Stalowy i ryflowany gryf

Gryf olimpijski marki Hop-Sport został wykonany z najwyższej jakości chromowanej stali. Część chwytna gryfu jest ryflowana - posiada specjalne nacięcia krzyżowe. Dzięki temu chwyt w trakcie podnoszenia ciężarów będzie pewny, a twój trening bezpieczny. Gryfy oznaczone zostały sygnetem i grawerem z logo Hop-Sport po wewnętrznej stronie.

Tuleje obrotowe w gryfie

W gryfach olimpijskich marki Hop-Sport zastosowano tuleje ślizgowe, które charakteryzują się trwałością i efektywnością zastosowania. Każdy gryf posiada po 2 łożyska igiełkowe (o dużej sztywności i nośności), które pozwalają na swobodne i płynne obracanie się części na obciążenie. Taka konstrukcja gryfu przekłada się na wytrzymałość łożyska i gryfu. Do gryfu dołączone są dwa zaciski sprężynowe, dzięki którym obciążenie jest stabilne w czasie wykonywania ćwiczeń. Zaciski nie rysują talerzy.

Dane techniczne:

  • Producent: Hop-Sport
  • Długość całkowita: 220 cm
  • Grubość części na obciążenia: 50 mm
  • Grubość chwytu: 30 mm
  • Średnica bloku: 75mm
  • Grubość bloku: 30 mm
  • Długość części na obciążenia: 2 x 41 cm
  • Długość pomiędzy blokami: 132 cm
  • Długość ryflowania: 4 x 20 cm
  • Maksymalne obciążenie 320 kg
  • Waga z zaciskami: ok. 20 kg

Przykładowe ćwiczenia z gryfem prostym

  1. przysiad ze sztangą na plecach
  2. przysiad ze sztangą trzymaną z przodu “front squat”
  3. martwy ciąg klasyczny
  4. martwy ciąg na prostych nogach “rumuński”
  5. martwy ciąg sumo
  6. wyciskanie sztangi na ławce płaskiej
  7. wyciskanie sztangi na ławce skośnej
  8. wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej nad głowę z pozycji stojącej
  9. wiosłowanie sztangi w opadzie tułowia 
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport

Uginanie przedramion podchwytem z gryfem prostym
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia, mięśnie ramienne.
Prostowanie przedramion z gryfem prostym zza głowy stojąc
pracujące mięśnie: mięśnie trójgłowe ramienia.
Uginanie przedramion nachwytem z gryfem prostym
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia oraz mięśnie ramienne.
Unoszenie gryfu prostego przed siebie stojąc
pracujące mięśnie: mięśnie ramion – przedni akton mięśni naramiennych.
Przyciąganie sztangi do mostka stojąc.
pracujące mięśnie: mięśnie naramienne.

Recenzje (1)

Recenzje nie są weryfikowane pod kątem autetyczności przed publikacją. Mogą zatem pochodzić również od konsumentów, którzy nie kupili/nie używali ocenianych producentów. Więcej informacji

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Favorites