Świętuj z nami !!! 19% rabatu na 19 urodziny Hop-Sport Sprawdź i kup
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
52577

Gryf olimpijski mocno łamany120 cm (50 mm)z tuleją obrotową

398,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Jeżeli zależy Ci przede wszystkim na treningu tricepsów, wybierz olimpijski gryf mocno łamany marki Hop-Sport. Sprawdzi się doskonale jako podstawa przy francuskim wyciskaniu sztangi. Gryfy olimpijskie o średnicy 50 mm są bardzo wytrzymałe, a ruchoma tuleja gwarantuje komfort użytkowania.  Grawer i sygnet z logo marki Hop-Sport sprawiają, że sprzęt prezentuje się profesjonalnie i elegancko. 

Stalowy i ryflowany gryf

Gryf olimpijski marki Hop-Sport został wykonany z najwyższej jakości chromowanej stali. Część chwytna gryfu jest ryflowana - posiada specjalne nacięcia krzyżowe. Dzięki temu chwyt w trakcie podnoszenia ciężarów będzie pewny, a twój trening bezpieczny. Gryfy oznaczone zostały sygnetem i grawerem z logo Hop-Sport po wewnętrznej stronie.

Tuleje obrotowe w gryfie

W gryfach olimpijskich marki Hop-Sport zastosowano tuleje ślizgowe, które charakteryzują się trwałością i efektywnością zastosowania. Każdy gryf posiada po 2 łożyska igiełkowe (o dużej sztywności i nośności), które pozwalają na swobodne i płynne obracanie się części na obciążenie. Taka konstrukcja gryfu przekłada się na wytrzymałość łożyska i gryfu. Do gryfu dołączone są dwa zaciski sprężynowe, dzięki którym obciążenie jest stabilne w czasie wykonywania ćwiczeń. Zaciski nie rysują talerzy.

Dane techniczne:

  • Producent: Hop-Sport
  • Długość całkowita: 120 cm
  • Grubość części na obciążenia: 50 mm
  • Grubość chwytu: 30 mm
  • Średnica bloku: 75mm
  • Grubość bloku: 18 mm
  • Długość części na obciążenia: 2 x 17 cm
  • Długość pomiędzy blokami: 82,5 cm
  • Długość ryflowania: 2 x 25 cm
  • Maksymalne obciążenie 320 kg
  • Waga z zaciskami: ok. 11 kg

Przykładowe ćwiczenia z  gryfem łamanym

  1. uginanie przedramion 
  2. prostowanie przedramion zza głowy  “uginanie francuskie” leżąc/siedząc/stojąc
  3. przyciąganie sztangi do mostka stojąc
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Unoszenie gryfu mocno łamanego przed siebie stojąc
pracujące mięśnie: przedni akton mięśni naramiennych.
Wiosłowanie nachwytem gryfem mocno łamanym w oparciu przodem o ławkę
pracujące mięśnie: mięśnie najszersze grzbietu, mięśnie naramienne tylne, mięśnie czworoboczne oraz mięśnie dwugłowe ramion.
Uginanie przedramion z gryfem mocno łamanym w oparciu przodem o ławkę
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia oraz mięśnie ramienne.
Uginanie przedramion nachwytem z gryfem mocno łamanym
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia oraz mięśnie ramienne.
Wyciskanie gryfu mocno łamanego wąsko na ławce płaskiej
pracujące mięśnie: mięśnie trójgłowe ramienia, mięśnie naramienne oraz mięśnie piersiowe większe.

Recenzje (1)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione