Świętuj z nami !!! 19% rabatu na 19 urodziny Hop-Sport Sprawdź i kup
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
53389

Ławka pod sztangę HS-1075 Pro z wyciągiem i modlitewnikiem

1 078,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h

Opis

Ławka treningowa HS-1075 z wyciągiem i modlitewnikiem marki Hop-Sport przeznaczona jest do treningu ze sztangą lub hantlami. Szeroki wachlarz możliwości ławki uzupełniają dodatkowo rozpiętki na ręce oraz prasa do nóg. Ławka pozwala na ćwiczenia mięśni klatki piersiowej, ramion, tricepsów, przedramion, obręczy barkowej oraz nóg.

Solidne wykonanie i grube, 5-cio centymetrowe stalowe profile zapewnią bezpieczeństwo podczas ćwiczeń i trwałość konstrukcji na lata, a malowanie proszkowe sprawia, że ławka wygląda estetycznie. Sprzęt wyposażony jest w regulację wysokości stojaków, modlitewnika, oparcia i prasy.

None

Wytrzymała konstrukcja

Stabilna i mocna konstrukcja ławki treningowej to podstawa. Ławka HS-1075 została zaprojektowana z myślą o twoim bezpieczeństwie. Oparcie i siedzisko ławki są wykonane z kilku warstw: deski, grubej pianki dającej wygodę w trakcie ćwiczeń i wytrzymałego obicia z efektem naturalnej skóry. Stalowe profile oraz grube blachy łączące poszczególne elementy ławki są mocne i wytrzymałe, zapewniają stabilność i długowieczność sprzętu. Obicie ławki wykonane jest z materiału PVC, w środku wypełnione pianką poliuretanową. 

None

Uchwyty do rozpiętek

Specjalny mechanizm tzw. butterfly, czyli obrotowe uchwyty z obu stron ławki, pozwala wykonywać rozpiętki. Jest to bardzo skuteczne ćwiczenie wykorzystywane w kształtowaniu mięśni klatki piersiowej. Rozstaw uchwytów regulowany jest w 3 stopniach. 

None

Prasa do nóg i wyciąg tylny

Prasa do nóg umożliwia izolowany trening mięśni nóg - największych mięśni ludzkiego ciała. Dzięki możliwości regulacji gąbek na prasie, łatwo dostosujesz ją do swoich potrzeb. Zaniedbywanie tej partii mięśni w treningu siłowym to bardzo częsty błąd, dzięki prasie łatwiej się zmotywować do takich ćwiczeń. 

Po przełożeniu dźwigni nóg z przodu do tyłu, możesz ćwiczyć na wyciągu tylnym. Trening na wyciągu tylnym znakomicie buduje przednią część mięśnia naramiennego. Wyciąg podtrzymuje napięcie mięśni przez cały okres trwania powtórzenia, dzięki czemu ćwiczenia na nim są bardzo efektywne. Dodatkowo, na dźwignię przy wyciągu można dołożyć obciążenie i tym samym regulować ciężar. 

None

Regulowane stojaki na sztangę

W tej ławce możesz ustawić wysokości stojaków, pozwala to na dopasowanie ławki treningowej do indywidualnych potrzeb. Regulacja wysokości stojaków jest możliwa w 5 stopniach. 

None

Modlitewnik z asekuracją

Modlitewnik gwarantuje świetne urozmaicenie treningu bicepsów, wykorzystasz go do ćwiczenia mięśni ramion w pozycji izolowanej. Lekko pochylona pozycja przyjmowana na modlitewniku pozwala odciążyć plecy, a podparcie ramion pozwala na wykonanie ruchów w pełnym zakresie. Wysokość modlitewnika w ławce HS-1075 możesz regulować. Modlitewnik w tym modelu posiada asekurację - specjalne uchwyty do odkładania sztangi.

None

Wyciąg górny

Ławka wyposażona została w dodatkowy adapter do wyciągu górnego. Wykorzystanie go jest dobrym sposobem na oporne partie mięśni. Korzystaj z niego, jeśli zależy ci na zachowaniu odpowiednich proporcji całego ciała. Ćwiczenia na wyciągu górnym redukują niechcianą tkankę tłuszczową i przyczyniają się do odzyskania postawy równoważnej. 

None

Regulacja oparcia

Atutem tego modelu jest możliwość 7-stopniowej regulacji kąta nachylenia oparcia - istnieje możliwość rozłożenia “na płasko”. Regulacja oparcia została zabezpieczona pokrętłem - masz pewność, że nie zmieni pozycji w trakcie ćwiczeń.

None

Organizacja przestrzeni

Ławka 1075 jest wielofunkcyjna, co daje wiele możliwości treningowych. Poszczególne elementy ławki, modlitewnik, rozpiętki na ręce, prasa do nóg, wyciąg, blokada nóg są zestawione ze sobą tak, aby nie zajmowały dużo miejsca i aby łatwo można było zmieniać pozycje ćwiczeniowe. Nieużywane podczas ćwiczeń elementy wyposażenia można odłożyć na specjalnie przygotowanych do tego miejscach znajdujących się za oparciem ławki.

None

Przekrój profilu

Ławka zbudowana jest z bardzo wytrzymałych stalowych profili o szerokości 50 x 50 mm. Dzięki nim całość konstrukcji jest stabilna i mocna nadaje się do treningu z obciążeniami. 

None

Gąbki ochronne

Blokady kolan i stóp oraz rozpiętki pokryte są ochraniaczami, czyli grubą gąbką. Dzięki temu wrażliwe miejsca, kości, chronione są przed stłuczeniami i otarciami. Gąbka jest bardzo wytrzymała, ma strukturę porowatą i jest szybkoschnąca.

Dane techniczne:

  • Producent: Hop-Sport
  • Model: HS-1075 Pro
  • Instrukcja w j. polskim: Tak
  • Okres gwarancji: 24 miesiące
  • Przeznaczenie: do użytku domowego, do samodzielnego montażu
  • Wymiary kartonu: 1/2: 119 cm x 53 cm x 17 cm
  • Wymiary kartonu: 2/2: 53 cm x 43 cm x 23 cm
  • Waga brutto: 39 kg
  • Konstrukcja: stalowa, malowana proszkowo
  • Profil główny: 50 x 50 mm
  • Wymiary rozłożonej ławki [dł x szer x wys]: 195 cm x 140 cm x 120 cm 
  • Wymiary modlitewnika: 45 cm x 28 cm
  • Regulacja modlitewnika: max 87,5 cm, 4 poziomy
  • Dopuszczalne obciążenie na stojaki: 150 kg
  • Max. waga użytkownika: do 120 kg
  • Wymiary oparcia: 80 cm x 28 cm
  • Wymiary siedziska: 28 cm x 28 cm
  • Regulacja kąta nachylenia oparcia: 7-stopniowa
  • Wysokość stojaków [min - max]: 92 - 112 cm, 5 poziomów
  • Rozstaw stojaków [wewn - zewn]: 60,5 - 68 cm
  • Szerokość tylnej podstawy: 69,5 cm
  • Wyciąg pionowy HS-1003 LT
  • W zestawie adapter do zamocowania wyciągu
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Przykładowe ćwiczenia: 

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej (w nachyleniu w granicach 45-60st)
Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień piersiowy większy, głównie jego część  obojczykową, i przednią część mięśnia naramiennego jak również mięsień trójgłowy ramienia,  mięsień zębaty przedni i mięsień piersiowy mniejszy. 

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce płaskiej 
Ćwiczenie to angażuje cały mięsień piersiowy większy, piersiowy mniejszy, mięsień trójgłowy  ramienia, przednią część mięśnia naramiennego i mięsień zębaty przedni. 

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce w skosie ujemnym 
Ćwiczenie to angażuje mięsień piersiowy większy, głównie jego dolne i przymostkowe części,  mięsień trójgłowy ramienia oraz przednią część mięśnia naramiennego.

Rozpiętki ze sztangielkami na ławce prostej 
Ćwiczenie to angażuje nam do pracy głównie mięsień piersiowy większy. Dzięki zastosowaniu w  ruchu dłuższej dźwigni ćwiczenie to mocno rozciąga nam mięsień co wpływa na tzw. otwarcie  klatki piersiowej czyli poprawia naszą pionową postawę ciała. 

Wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej siedząc 
Ćwiczenie to angażuje mięsień naramienny, głównie jego część środkową i przednią,  obojczykową część mięśnia piersiowego większego, mięsień trójgłowy ramienia oraz mięsień  zębaty przedni. 

Przykładowe ćwiczenia angażujące mięśnie grzbietu: 

Wiosłowanie hantlami leżąc przodem na oparciu ławki (nachylenie 45-60st)
Ćwiczenie to angażuje nam głównie mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  tylną część mięśnia naramiennego, mięsień dwugłowy ramienia a przy ściąganiu łopatek również  mięsień równoległoboczny i czworoboczny 

Wiosłowanie sztangielki w klęku podpartym na ławce prostej 
Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny, mięsień czworoboczny.  Również mięsień dwugłowy ramienia, ramienno promieniowy oraz mięśnie skośne brzucha 

Ławka treningowa HS-1095 w swojej konstrukcji posiada również modlitewnik wraz z  dźwignią, która służy do treningu mięśni nóg. Dzięki takiemu zastosowaniu możemy wykonać  trening praktycznie każdej partii ciała a to wpływa na wzrost siły mięśniowej oraz ogólną  sprawność fizyczną. 

Ćwiczenia z zastosowaniem modlitewnika oraz dźwigni: 

Uginanie przedramion ze sztangą
Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień  dwugłowy ramienia oraz mięsień ramienny. Dzięki modlitewnikowi jesteśmy w stanie  wyizolować mięsień, tzn. możemy w tym ćwiczeniu skupić się na mocniejszym  zaangażowaniu go do pracy. 

Wyprost nóg w siadzie 
Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień czworogłowy uda. Jest to ćwiczenie również izolowane. Ławka wyposażona jest w trzpień, dzięki  któremu możemy nakładać na niego obciążenie dostosowane do naszych potrzeb. 

Gratisy

Rękawiczki neoprenowe pomagają uniknąć odcisków i odparzeń podczas treningu. Rozmiar uniwersalny - pasują zarówno na męską, jak i na kobiecą rękę.

Recenzje (4)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione