Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
19

Gryf łamany120 cm (30 mm)

188,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (1)

Opis

Jeśli regularnie rozwijasz górne partie ciała, z pewnością docenisz gryf lekko łamany marki Hop-Sport. Jest to narzędzie, które stanowi uniwersalną podstawę pod sztangę przy treningu m.in. mięśni klatki piersiowej i ramion. Gryf lekko łamany dostępny w naszej ofercie, został zaprojektowany z myślą o bezpieczeństwie oraz komforcie każdego treningu.

Gryf lekko łamany 120 cm wykonano ze stali chromowanej o średnicy 30 mm, odpornej na zarysowania i uszkodzenia na skutek upuszczania oraz przenoszenia. Z tego samego materiału wykonane zostały nakrętki do zabezpieczania ciężaru. Gryf pewnie leży w dłoniach, dając komfort ćwiczenia w każdych warunkach. Jego profil jest w pełni stalowy, dzięki czemu ma większy udźwig.

Gwint i ryflowanie

Specjalne nacięcia na uchwytach gwarantują pewność chwytu nawet przy śliskich dłoniach i dużych obciążeniach.
Gwintowane końcówki na obciążenia zapewniają szybkość zmiany ciężarów.  Jednocześnie dają możliwość zabezpieczenia gryfu specjalną nakrętką z gumową podkładką, która zapobiega rysowaniu się talerzy.

Gwintowana nakrętka

Gryf wyposażony jest w zaciski gwintowane, które umożliwiają równomierne dociśnięcie talerzy, tak by nie rysowały się. 

Wszechstronne możliwości treningowe

Gryfy, zarówno proste, jak i łamane, dają niezwykłe możliwości treningowe. Przy ich pomocy można wykonywać martwe ciągi, przysiady oraz wyciskania ze zróżnicowanym obciążeniem. Nadają się do treningu z wolnymi ciężarami pleców, ramion, nóg, bicepsów, jak i przedramion oraz barków. Gryfy ze sklepu Hop-Sport są cięższe i grubsze niż jakiekolwiek inne, co czyni je idealnymi do treningów siłowych.

Specyfikacja techniczna:

  • Długość części chwytnej: 2 x 22 cm
  • Długość między blokami: 80 cm
  • Długość bloków: 2 x 1 cm
  • Długość gwintu: 2 x 18.5 cm
  • Średnica gryfu: 30 mm
  • Max. obciążenie: 150 kg
  • Waga z nakrętkami: ok. 6,7 kg
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Unoszenie gryfu łamanego przed siebie stojąc
pracujące mięśnie: mięśnie ramion – przedni akton mięśni naramiennych.
Wiosłowanie nachwytem gryfem łamanym w oparciu przodem o ławkę
pracujące mięśnie: mięśnie najszersze grzbietu, mięśnie naramienne tylne, mięśnie czworoboczne oraz mięśnie  dwugłowe ramienia.
Uginanie przedramion z gryfem łamanym w oparciu przodem o ławkę
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia oraz mięśnie ramienne.
Uginanie przedramion nachwytem z gryfem łamanym
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia oraz mięśnie ramienne.
Wyciskanie gryfu łamanego wąsko na ławce płaskiej
pracujące mięśnie: mięśnie trójgłowe ramienia, mięśnie  naramienne oraz mięśnie  piersiowe większe.

Recenzje (24)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione