Śnieg i promocje spadają z nieba na Mikołajki! -15% na wybrane produkty Sprawdź
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
326

Gryf prosty167 cm (30 mm)

228,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (1)

Opis

Aby rozwinąć wszystkie partie bicepsów, warto używać różnych podstaw pod sztangę. Najbardziej uniwersalną jest gryf prosty, który pozwoli Ci doskonale rozwinąć muskulaturę górnej partii ciała. Spełni on swoje zadanie podczas ćwiczeń na klatkę, barki czy plecy, Gryf prosty najczęściej używany jest do wszelkiego rodzaju wyciskania oraz ciągu martwego z wolnym ciężarem.

Gryf prosty 167 cm wykonano ze stali chromowanej o średnicy 30 mm, odpornej na zarysowania i uszkodzenia na skutek upuszczania oraz przenoszenia. Z tego samego materiału wykonane zostały nakrętki do zabezpieczania ciężaru. Gryf pewnie leży w dłoniach, dając komfort ćwiczenia w każdych warunkach. Jego profil jest w pełni stalowy, dzięki czemu ma większy udźwig.

Gwint i ryflowanie

Gryf wykonany jest z solidnych materiałów (dodatkowo chromowany).  Końce prezentowanego gryfu są gwintowane, dzięki czemu umieszczenie obciążeń na sztandze jest błyskawiczne. Posiada ryflowane części chwytne o specjalnych nacięciach krzyżowych – taka budowa gwarantuje pełny chwyt, a co za tym idzie efektywniejszy trening. Blokowanie obciążenia następuje za pomocą nakrętki blokującej.

Gwintowana nakrętka

Gryf wyposażony jest w zaciski gwintowane, które umożliwiają równomierne dociśnięcie talerzy, tak by nie rysowały się. 

Wszechstronne możliwości treningowe

Gryfy, zarówno proste, jak i łamane, dają niezwykłe możliwości treningowe. Przy ich pomocy można wykonywać martwe ciągi, przysiady oraz wyciskania ze zróżnicowanym obciążeniem. Nadają się do treningu z wolnymi ciężarami pleców, ramion, nóg, bicepsów, jak i przedramion oraz barków. Gryfy ze sklepu Hop-Sport są cięższe i grubsze niż jakiekolwiek inne, co czyni je idealnymi do treningów siłowych.

Specyfikacja techniczna:

  • Długość części chwytnej: 2 x 25 cm
  • Długość gwintu: 2 x 31 cm
  • Długość między blokami: 102 cm
  • Długość bloków: 2 x 1 cm
  • Średnica gryfu: 30 mm
  • Max. obciążenie: 150 kg
  • Waga z nakrętkami: ok. 9 kg
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport

Uginanie przedramion podchwytem z gryfem prostym
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia, mięśnie ramienne.
Prostowanie przedramion z gryfem prostym zza głowy stojąc
pracujące mięśnie: mięśnie trójgłowe ramienia.
Uginanie przedramion nachwytem z gryfem prostym
pracujące mięśnie: mięśnie dwugłowe ramienia oraz mięśnie ramienne.
Unoszenie gryfu prostego przed siebie stojąc
pracujące mięśnie: mięśnie ramion – przedni akton mięśni naramiennych.
Przyciąganie sztangi do mostka stojąc.
pracujące mięśnie: mięśnie naramienne.

 

Recenzje (5)

Recenzje nie są weryfikowane pod kątem autetyczności przed publikacją. Mogą zatem pochodzić również od konsumentów, którzy nie kupili/nie używali ocenianych producentów. Więcej informacji

Średnia ocena: 5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Favorites