Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
50820

Ławka treningowa HS-1030 z blokadą nóg

398,00 zł
Darmowa wysyłka
Produkt jest dostępny - Wysyłka 24h
Dostępne wersje (1)

Opis

Wielofunkcyjna ławka treningowa marki Hop-Sport to przyrząd, który znajdzie zastosowanie w każdej domowej siłowni. Blokada nóg w ławce oraz dołączone ekspandery zapewnią różnorodny trening.

Ławkę łatwo dopasujesz do wzrostu użytkownika. Wielostopniowa regulacja kąta nachylenia oparcia (w tym skos ujemny oraz pozycja na płasko) umożliwia wykonywanie wielu różnorodnych ćwiczeń. Zmiana ustawień poszczególnych elementów ławki jest prosta i intuicyjna. 

Ławka HS 1030 to dobry wybór nawet do małego mieszkania. Nie zajmuje wiele miejsca, ponadto możesz ją złożyć w kilka chwil (wystarczy odkręcić 3 zawleczki i złożyć ławkę pionowo), by nie zabierała potrzebnej przestrzeni. 

None

Wytrzymała konstrukcja

Oparcie i siedzisko zostały wykonane z kilku warstw: deski zapewniającej stabilność konstrukcji, grubej pianki dającej wygodę w trakcie ćwiczeń i wytrzymałego obicia z efektem naturalnej skóry. Całość osadzona jest na mocnej i wytrzymałej konstrukcji. Stalowe profile oraz grube blachy łączące poszczególne elementy ławki zapewniają stabilność i wytrzymałość sprzętu, a także bezpieczeństwo w trakcie treningu.

None

Wielostopniowa regulacja

Budowa ławki 1030 gwarantuje maksymalną wygodę oraz precyzyjne dostosowanie do wzrostu i rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Oparcie regulowane jest w 6 poziomach - istnieje możliwość rozłożenia go “na płasko”, a także ze skosem ujemnym (kąt nachylenia oparcia możesz ustalić od -33 stopni do 88 stopni). Każde z tych ustawień pozwala w trakcie treningu oddziaływać na inne z partii mięśni. Dzięki temu poczujesz się w domu zupełnie jak na profesjonalnej siłowni.

None

Możliwość złożenia

Niewątpliwą zaletą ławki HS-1030 jest możliwość szybkiego złożenia, dzięki czemu po skończonym treningu łatwo schowasz ją np. pod łóżkiem.

None

Regulacja blokady nóg

Ławka 1030 wyposażona została w blokadę nóg. Jej górna część służy do blokowania ud, możesz regulować jej wysokość na dwóch poziomach. Dolną część, służącą do blokowania stóp, możesz dostosować aż w czterostopniowej regulacji. Blokada jest bardzo ważnym elementem ławki treningowej, zapewnia bezpieczną i stabilną pozycję podczas treningu i podtrzymanie w czasie ćwiczeń na ławce skośnej. Przydaje się także podczas ćwiczenia brzuszków. Wielostopniowa regulacja umożliwia trening osobom o różnym wzroście.  

None

Ekspandery do rąk

Do ławki 1030 dołączone są ekspandery. Za pomocą karabińczyków można je przypiąć zarówno z przodu i z tyłu ławki. Spróbuj trenować z ekspanderami w różnych pozycjach: siedząc na ławce przodem, stojąc przodem do ławki, leżąc na plecach i leżąc brzuchu. W każdej z tych pozycji trenujesz inne partie mięśni. Ćwiczenia z ekspanderami mogą pełnić funkcję rozgrzewki przed właściwym treningiem siłowym.

None

Gąbki ochronne na blokadzie

Blokada nóg została osłonięta grubą i wytrzymałą gąbką, dzięki czemu stanowi doskonałą ochronę dla nóg w trakcie ćwiczeń siłowych. Osłona wykonana jest z szybkoschnącej pianki. Materiał ma strukturę porowatą i zapewnia stabilność i komfort w trakcie treningu.

Ławka treningowa HS-1030 z blokadą nóg

None

Dane techniczne

  • Producent: Hop Sport
  • Model: HS-1030
  • Okres gwarancji: 24 miesiące
  • Przeznaczenie: do użytku domowego, do samodzielnego montażu
  • Instrukcja w j. polskim: tak
  • Możliwość złożenia: tak
  • waga: 10,5 kg
  • max. obciążenie ławki: do 220 kg
  • kolor tapicerki: czarno-czerwony
  • max. długość ławki: 140 cm
  • max. szerokość: 50 cm
  • wys. siedziska na podłogą: 53 cm
  • wys. w najwyższej pozycji oparcia: 112 cm
  • wymiary siedziska: 37 cm x 30 cm
  • wymiary oparcia: 75 cm x 30 cm
  • profile konstrukcyjne: 45 mm x 45 mm
  • regulacja oparcia - 6 stopniowa, możliwość ustawienia kątów nachylenia:  -33, -10, 0, 20, 40, 50 i 88 stopnie
  • wymiary ławki po złożeniu (szerokość, długość, wysokość): 43 x 86 x 29 cm
  • regulacja blokady nóg:
    • dolna: 4 stopniowa, 15; 20; 25; 30 cm (od podłoża). 
    • górna: 2 stopniowa, 56, 61,5 cm (od podłoża). 
  • wykończenie: czarne, malowane proszkowo
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Przykładowe ćwiczenia: 

Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce - Ćwiczenie to angażuje: mięsień piersiowy większy, piersiowy mniejszy, mięsień trójgłowy ramienia, przednią część mięśnia naramiennego i mięsień zębaty przedni.

Rozpiętki z hantlami na ławce prostej  - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień piersiowy większy. Dzięki zastosowaniu w  ruchu dłuższej dźwigni, ćwiczenie to mocno rozciąga mięsień, co wpływa na tzw. otwarcie klatki piersiowej, czyli poprawia pionową postawę ciała.

Wiosłowanie hantlem w klęku podpartym na ławce prostej (mięśnie grzbietu) - Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy, mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny, mięsień czworoboczny. Poza tym mięsień dwugłowy ramienia, ramienno promieniowy oraz mięśnie skośne brzucha

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej (w nachyleniu w granicach 45-60st) - Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień piersiowy większy, głównie jego część  obojczykową, i przednią część mięśnia naramiennego jak również mięsień trójgłowy ramienia,  mięsień zębaty przedni i mięsień piersiowy mniejszy.

Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce w skosie ujemnym  - Ćwiczenie to angażuje mięsień piersiowy większy, głównie jego dolne i przymostkowe części,  mięsień trójgłowy ramienia oraz przednią część mięśnia naramiennego.

Wiosłowanie hantlami leżąc przodem na oparciu ławki (nachylenie 45-60st) - Ćwiczenie to angażuje nam głównie mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy,  tylną część mięśnia naramiennego, mięsień dwugłowy ramienia a przy ściąganiu łopatek również  mięsień równoległoboczny i czworoboczny 

Unoszenie rąk w przód z ekspanderem lub hantlami, w leżeniu przodem na oparciu ławki - W tym ćwiczeniu angażujemy do pracy głównie mięśnie barków (przedni akton mięśnia naramiennego) oraz górną część pleców (mięsień czworoboczny).

Wyciskanie hantli na ławce (oparcie ustawione na 90 stopni) - Ćwiczenie to angażuje nam do pracy głównie mięsień naramienny (akton środkowy), mięśniami pomocniczymi będzie mięsień czworoboczny oraz trójgłowy ramienia.

Recenzje (6)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione