Świętuj z nami !!! 19% rabatu na 19 urodziny Hop-Sport Sprawdź i kup
Oficjalny sklep
0
Łącznie: 0
15696

Ławka treningowa TX-055

Produkt jest niedostępny

Opis

Ławka treningowa TX-055

Ławka TREX TX-055 to sprzęt zaprojektowany z myślą o domowych siłowniach. Zapewnia ona maksymalny komfort użytkowania oraz wspaniałe rezultaty treningów. Urządzenie umożliwia ćwiczenie wielu partii mięśni, dzięki czemu budowanie masy odbywa się kompleksowo.

Opis produktu:

  • Każdy element ławki powstał z myślą o bezpiecznym i komfortowym treningu
  • Konstrukcja wykonana ze wzmocnionej stali, gwarantuje wytrzymałość sprzętu i długie lata bezawaryjnego użytkowania
  • Posiada solidne zaciski na obciążenia, zabezpieczające przed zsunięciem się ciężaru
  • Tapicerka w kolorze czarno-szarym, wykonana jest z wysokiej jakości PCV,
  • Oparcie i siedzisko wypełnione jest pianką poliuretanową
  • Rozpiętki oraz dźwignia do treningu mięśni nóg przyspieszą rozwój mięśni klatki piersiowej, łydek i ud
  • Ławka składana do pozycji pionowej
  • Możliwość dokupienia i zamontowania modlitewnika oraz wyciągu pionowego.

 

WYMIARY

  • Wymiary rozłożonej ławki:            
    • Długość                  145 cm
    • Szerokość             123 cm
    • Wysokość             114 cm
  • Wymiary siedziska:           
    • Szerokość             29 cm
    • Długość                  29 cm
    • Grubość                4,5 cm
  • Wymiary oparcia:             
    • Szerokość             29 cm
    • Długość                  90 cm
    • Grubość                4,5 cm

 

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Waga ławki 17 kg
  • Waga użytkownika do 100 kg
  • Dopuszczalna waga obciążenia na stojaki 140 kg
  • Dopuszczalna waga obciążenia na prasę do nóg 40 kg
  • Wzrost użytkownika do 180 cm
  • Złożona z profili stalowych - pod sztangą 40 x 40 mm
  • Złożona z profili stalowych - pod oparciem i siedziskiem 30 x 30 mm
  • Zaciski do obciążenia - 3
  • Regulacja kąta nachylenia oparcia 4-stopniowa
  • Stojaki nie są regulowane - rozstaw 58 cm
  • Wysokość ławki do siedziska 51cm
  • Cena obejmuje samą ławeczkę (bez obciążeń i gryfu)
Rozwiń opis
Zwiń opis

Trenuj z Hop-Sport!

Przykładowe ćwiczenia: 

Wyciskanie hantli w leżeniu na ławce - Ćwiczenie to angażuje: mięsień piersiowy większy, piersiowy mniejszy, mięsień trójgłowy ramienia, przednią część mięśnia naramiennego i mięsień zębaty przedni.

Rozpiętki z hantlami na ławce prostej - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień piersiowy większy. Dzięki zastosowaniu w  ruchu dłuższej dźwigni, ćwiczenie to mocno rozciąga mięsień, co wpływa na tzw. otwarcie klatki piersiowej, czyli poprawia pionową postawę ciała.

Wiosłowanie hantlem w klęku podpartym na ławce prostej (mięśnie grzbietu) - Ćwiczenie to angażuje przede wszystkim mięsień najszerszy grzbietu, mięsień obły większy, mięsień naramienny (jego tylną część), mięsień równoległoboczny, mięsień czworoboczny. Poza tym mięsień dwugłowy ramienia, ramienno promieniowy oraz mięśnie skośne brzucha.

Wyprost nóg w siadzie - Ćwiczenie to angażuje do pracy głównie mięsień czworogłowy  uda. Jest to ćwiczenie również izolowane. Ławka wyposażona jest w trzpień, dzięki  któremu możemy nakładać na niego obciążenie dostosowane do naszych potrzeb. 

Wyprost jednonóż w siadzie - Ćwiczenie to jest modyfikacją ćwiczenia wyżej. W tej wariancji wykonujemy najpierw pracę jedną nogą, aby po kilku powtórzeniach zmienić kończynę. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy popracować nad dysproporcją sił pomiędzy obiema nogami.

Recenzje (4)

Recenzje nie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Mogą one zatem pochodzić również od konsumentów, którzy w rzeczywistości nie kupili/używali ocenianych produktów.Więcej informacji

Średnia ocena: 4,5/5
Dodaj recenzję

Inne produkty w kategorii

Ulubione